pondelok 10. októbra 2016

Svadobné prianie pre Vintage Crafting + video tutorial

Pre Vintage Crafting som pripravila video návod na elegantné, trblietavé svadobné prianie:


Základom je scrapbookový papier (konkrétne As if in dream 06), ktorý som skombinovala s iným svetlým modrým papierom s motívom písma, ktorý som našla doma. Ozdobená je krásnou bielou čipkou, lepenkovým výrezom rámika a lístkov, ktoré som naembosovala bielym práškom s trblietkami.


Ďalej som pohľadnicu ozdobila bielymi kvetmi, ktoré som tiež jemne nafarbila akrylovou farbou so striebornými trblietkami, perličkami na silone, drobnými výsekmi motýľa, bielymi tekutými perličkami a striebornými kamienkami. Do vnútra pohľadnice som nalepila vrecko, do ktorej je možné vložiť peňažný dar.



A tu je video:
  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára