štvrtok 17. marca 2016

Veľkonočné recy inšpirácie pre Vintage Crafting

Veľká noc sa pomaly blíži a ja som pripravila dve veľkonočné dekorácie pre Vintage Crafting - blog plný inšpirácií pre organizátorka.sk. Prvou dekoráciou je takýto milý, farebný fotorámik:
 

Pôvodne to bol obyčajný papierový rámik, ktorý sme dostali spolu s fotografiami zo škôlkárskeho fotenia:


Celú vrchnú časť, teda orámovanie, som zlepila dolu a podľa neho som si z papiera vyrezala nové. Použila som papier Sprinkle Mini O3. Na obe strany a spodnú časť som nalepila obojstrannú lepiacu pásku a orámovanie som prilepila na spodnú časť rámika. Dozdobila som ho veľmi jemne. Pár výsekov lístkov a drobných kvietkov, lepenkový výrez kohúta vo vajíčku, ľanová niť, papierové kvietky a pár bielych tekutých perličiek.



Druhou dekoráciou je veľká zatváracia nádoba plná lentiliek pre malých šibačov:


Vybrala som si jednofarebné papiere v pastelových farbách, do ktorých som nádobu obalila. Pridala som, pár drobných výsekov kvietkov, biele tekuté perličky, zeleno-bielu bakers twine a drevenú ozdobu kohúta, ktorú som nafarbila na zeleno.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára