štvrtok 16. júla 2015

Kvety a romantika

Z celého tvorenia z papiera mám najradšej robenie pohľadníc. Naozaj ich mám rada. A najradšej mám pohľadnice romantické, kvetinové. Preto keď sa mi do ruky dostala kolekcia My Wedding od Craft & You Design, bola som nadšená. Papiere sú úžasné, plné pastelových farieb, romantických motívov a kvetín. Vytvorila som z nich kolekciu pohľadníc pre Pretty Papers.



Prvá pohľadnica, ktorú by som vám rada ukázala, je ladená do béžovo-ružových odtieňov.
Chcela som využiť nádherný kvetinový motív, tak som papier rozdelila na dve časti, jednu časť som vyrezala ozdobnou raznicou na okraje a navrstvila. Pridala som čipku, strieborné štrasové kamienky, lepenkové výrezy od Wycinanka a samozrejme kvetiny. Lepenkové výrezy som jemne namaľovala farbou so striebornými glitrami, kvetiny som pretrela bielym gessom a celé prianie som pofŕkala bielym tušom.

Druhá pohľadnica je trochu jednoduchšia. Vybrala som béžový podkladový papier, z papiera s kvetinovým motívom som vystrihla iba kvety, ktoré som použila na ozdobenie okraja.
Opäť som pridala čipku, biele kvety, perličky na silone a pár malých motýlikov s drobnou kvapkou bielej tekutej perličky v strede.

Na tretie prianie som si zvolila ako hlavný prvok kvetinový papier a lepenkový rámik.
Rámik som naembosovala bielym práškom s trblietkami, dozdobila bielymi kvetmi, malými motýlikmi a bielymi perličkami.

A keďže moja kvetinová nálada trvala pár dní, vytvorila som ešte jedno prianie z papierov Paper Flowers.
Je trochu farebnejšie, ale stále v jemných farbách, dozdobené stuhou a čipkou, kvetmi, lepenkovými ornamentami od Wycinanka a tekutými perličkami.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára