streda 22. apríla 2015

Pretty Papers Challenge 4/2015 inšpirácia

Vytvorila som dve priania ako inšpiráciu pre challenge 4/2015 pre Pretty Papers.

 Prvá je veselá v letných farbách z kolekcie Good Day Sunshine od Simple Stories.


Ako podklad som zvolila biely štruktúrovaný papier, jednotlivé pásy papiera som podlepila 3D páskou a po okrajoch som nakreslila "falošné šitie" bielym gélovým perom. Nápis je takisto vyrezaný z kolekcie Good Day Sunshine. Na dozdobenie som ďalej zvolila balón a srdiečka z lepenky, zopár farebných gombíkov a nakoniec som prianie jemne pofŕkala bielou a žltou farbou.

Druhé prianie som vytvorila vo vintage štýle z papiera Cartographer Marveilleux od Prima Marketing.


Celé prianie, ako aj jednotlivé pásy som po okrajoch nafarbila hnedým pečiatkovacím tušom. Na zdobenie som zvolila lepenkové výseky hviezd a ozubených kolies, ktoré som rovnako po okrajoch ešte dofarbila na hnedo. Pridala som nápis, falošné šitie po okrajoch pohľadnice a pár samolepiacich kamienkov.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára