nedeľa 19. apríla 2015

Posol jari

Konečne som sa dočkala jarného slnka a všetko naokolo krásne rozkvitá, čo ma inšpirovalo k vytvoreniu pohľadnice Posol jari pre SCRAP Atelier.



Pohľadnicu som vytvorila z kolekcie Thoughts Keeper od 7 Dots Studio. Na papier som cez šablónu naniesla modelovaciu pastu, po zaschnutí som ju jemne nafarbila sprejom Lindy´s Stamp Gang Starburst Salt Water Taffy, a po uschnutí ešte zlatou akrylovou farbou.


Poslom jari je malá víla zo živice od Prima Marketing. Nafarbila som ju bielym gessom, po uschnutí som ju farbila sprejmi Lindy´s Stamp Gang Starburst Magnolia Magenta Gold, Salt Water Taffy a Glory of the Seas Gold. Na záver som dodala pár jemných ťahov zlatou akrylovou farbou a akrylovou farbou so zlatými trblietkami.



Vetvičky z lepenky od Wycinanka som nafarbila rovnakými farbami, papierové ruže dostali iba jemný zlatý dotyk po okrajoch lupienkov. Na záver som okraje pohľadnice nafarbila zlatou akrylovou farbou a pridala pár samolepiacich štrasov.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára