nedeľa 8. marca 2015

Survivor

...alebo človek, ktorý prežil. Túto stránku som vytvorila včera na workshope s Jankou zo SCRAP Atelier, ktorý bol pre mňa fantastickým zážitkom. Zopár spriaznených duší a chuť tvoriť a experimentovať. Rozhodla som sa vybočiť zo svojej komfortnej zóny, siahla som po obrázku gentlemana a tmavých farbách a spracovala som tému, ktorú som už nejaký čas nosila v hlave.


Survivor. Prežil veci dobré, zlé, najkrajšie aj najťažšie. Ale prežil a vrátil sa, nie ako cudzinec, ako priateľ.



V tomto článku nebudem na konci písať list použitých materiálov, pretože si to nepamätám, iba viem, že ich bolo veľa. Niektoré boli pre mňa známe, niektoré úplnou novinkou. S nadšením som vyskúšala Gelatos, Inka Gold, alebo Ecoline. Tak ponúkam ešte pár detailov.













Venované R.

1 komentár:

  1. Krásne si to vyšperkovala, za mňa - mocný zážitok na papieri!

    OdpovedaťOdstrániť