utorok 17. februára 2015

Hviezda jasná

Layout vytvorený pre Pretty Papers s využitím bokeh techniky farebným tušom na biely podklad.



Ako prvé som si na podkladový papier naniesla fialovým tušom cez šablónu hviezdy, niektoré iba jemne, svetlé, iné tmavšie.



Potom som celý papier jemne pofŕkala drobnými bielymi a béžovými škvrnkami farby.


Spravila som si vrstvenie pod fotku.


Niektoré škvrny som obtiahla bielym a niektoré fialovým gélovým perom. Na záver som dolepila fotku mojej Alice, a keďže pozadie sa mi zdalo byť už zdobené dosť, pridala som iba nápis, kúsok washi pásky, bakers twine a zopár drobných kvapiek glitrového lepidla.






V tomto projekte boli použité / Credit:
papier / paper ColorCore, Great White
papier Sultane, Le Mas des Petits Pois, Calme
papier / paper UHK Gallery, Babie Lato, Buka 
maska / stencil KaiserCraft, Stars
pečiatkovacia farba / pigment Ink Pad, Artiste, Lavender
abeceda / alphabet Heidi Swapp, Stickers 16
washi páska
bakers twine Papermania, Capsule Collection, Spots & Stripes Pastels  
vodové farby / watercolours KOOH-I-NOOR
gelové pero / gel pen white, metallic violet 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára