štvrtok 18. decembra 2014

Darčekový obal

Návod na výrobu tohto darčekového obalu som urobila pre scrapper.sk


Budeme potrebovať: pevnejší scrapbookový papier (ja som použila  recyklovaný papier od Docrafts, Kraftstax), zvyšky rôznych farebných scrapbookových papierov, pravítko, nožnice, obojstrannú lepiacu pásku, washi pásku, špagát alebo bakers twine, pečiatky, pečiatkovaciu farbu


V prvom kroku si spravíme základ darčekového obalu. Dva hárky recyklovaného papiera som prehla na polovicu



Na jeden z preložených hárkov som v hornej a spodnej časti nalepila obojstrannú lepiacu pásku a zlepila som ho s druhým hárkom


Pásku dáme len na vrhnú a spodnú časť, po zlepení nám vznikne malý priestor medzi zlepenými hárkami


Washi pásku som nalepila na chrbát obalu, obal sa spevní a zároveň sa prekryje miesto, kde je vidieť, že je zlepený z dvoch častí




Základ je hotový, teraz ho stačí dotvoriť podľa fantázie. Ja som použila zvyšky rôznych scrapbookových papierov, pečiatky, drevené ozdoby. Obal má v podstate 4 strany, kam sa môžu nalepiť fotky, napísať pár slov, spravila som aj dve vrecká na vsunutie drobností, lístkov, fotiek, a stále nám ostáva vrecko v strede obalu, kde sa dá tiež niečo vložiť. Do tohto obalu sa teda zmestia okrem fotiek a lístkov aj darčekové karty alebo peniaze. Nakoniec som pripevnila na prednú časť bannerom ľanový špagát, ktorým sa obal previaže a uzatvorí.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára