streda 27. augusta 2014

Vysekávačky

Tento článok som vytvorila pre scrapper.sk. Je inšpiráciou, ako sa výborné dajú v scrapbookingu a cardmakingu používať vysekávačky. Vysekávačky mám veľmi rada, je to perfektný nástroj, ktorý veľmi rýchlo a presne vysekne z papiera nejaký tvar. Ich ponuka je veľmi pestrá, od kruhov, štvorcov a trojuholníkov až po listy, srdcia, hviezdy, vtáčiky. Mám ich doma asi 12, používam ich na layouty, pohľadnice, visačky a všeličo iné. Dnes vám ukážem, ako som využila moju najnovšiu od Ľubky z MaterialPreTvorilky, Hviezdu.
Pripravila som si papiere a vysekávačku.


Biely papier bude slúžiť ako podklad, z farebných papierov som vysekala hviezdy a vyrezala kartičku – toto je základný 
materiál na pohľadnicu.


Na biely podklad som prilepila hviezdy, dozdobila kúskom washi pásky, na vrch som umiestnila kartičku a na záver som pridala pár gombíkov a samolepiacich štrasov. Veselá, pozitívna a farebná pohľadnica je na svete.



A toto je zas ukážka, ako som použila vysekávačku v tvare srdca


alebo kruhu

 Na záver by som ešte chcela poznamenať, že túto pohľadnicu som vytvorila podľa skvelého sketcha od October Afternoon, ktorý som chcela už dávno vyskúšať, ale nikdy sa mi nechcelo vystrihovať toľko hviezd (teraz už nemusím…:)


  
V projekte boli použité:

papier ColorCore, Great White
papier Studio Tekturek, Sweet Memories collection
papier American Crafts, Spring (beige)
papier UHK Gallery, Babie Lato, Vilko
vysekávačka Hviezda, Docrafts 
samolepiace štrasy, Artemio
washi páska, October Afternoon, Tropical Sherbet

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára