sobota 4. januára 2014

Predstavujem sa, časť druhá

So scrapbookingom som začala pomerne neskoro, pred približne rokom. Úprimne, mala som pred ním rešpekt. Veľké stránky, fotka, dotvoriť spomienku, atmosféru..ale potom to prišlo. Vybrala som prvú fotku a pustila som sa do toho. A toto je moja úplne prvá stránka





Základný papier, biela akrylová farba, modelovacia pasta a metalické farby. Na prvý pokus viac než dosť..
A potom som sa hrala ďalej







Moja najobľúbenešia je posledná, ako Alica robí bubliny na balkóne. Patelové farby, kvietky, celá stránka 
je jemná, dievčenská.

Potom som trošku zmenila štýl. Vždy ma fascinovali farby, a aj keď neviem kresliť, veľmi rada som ich používala. Začala som používať na podklad biely papier, na ktorom som sa mohla s farbami krásne pohrať. A vznikli tieto stránky





Toto je to, čo ma momentálne baví najviac. Biely papier a farby, vytváranie vlastného podkladu. Keď pracujem, občas mávam po ruke aj foťák, a celý proces fotím (aj keď niekedy to celé skončí v koši ako nevydarený pokus :) ). Tieto svoje pokusy a proces tvorby budem písať práve sem. 
Prajem krásny večer,
Daniela



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára